Als je je realiseert dat het volume dat wordt ingekocht als publieke of private organisatie, ca. 70% van de begroting uitmaakt, stel je dan de impact eens voor die je kunt maken met inkoop in je organisatie!
Inkoop kan het concurrentievoordeel vergroten, de time-to-market verkorten of de return on investment sterk verbeteren. Tegelijkertijd kunnen de ambities op duurzaamheid en innovatie versnelt gerealiseerd worden.
Tijdens dit unieke praktijkgerichte en interactieve programma gaat het er o.a. over hoe je inkoop strategisch binnen de organisatie positioneert. Hoe je op basis van de juiste argumenten de stakeholders overtuigt, besluiten neemt en de beste duurzame deals sluit. Aan de hand van 12 praktijkgerichte dilemma’s gaan we met elkaar de dialoog aan en verdiepen, verrijken en verfrissen we de actuele inkoopkennis. Daarbij staan praktijkgerichtheid en toepasbaarheid centraal.
- Volg dit programma volledig online en interactief!
- Startdatum binnenkort bekend
- Cedeo-gecertificeerd